Aino Melasniemi
Tosi tryffelinsurfaaja
|
 |
« : 13.03.08 - klo:17:08 » |
|
Tokon Suomenmestaruuskisat pidetään 7.-8. kesäkuuta 2008 Oulussa. "Joukkuekilpailuun yhdistykset voivat osallistua korkeintaan viiden koiran ja kahden varakoiran joukkueilla. Tarvittaessa järjestäjä voi rajoittaa joukkueiden määrää / yhdistys. Joukkueeseen kuuluvat koirat on ilmoitettava samanaikaisesti. Joukkue koostuu kolmesta alokas- tai avoimenluokan ja kahdesta voittaja- tai erikoisvoittajaluokan koirista. Lisäksi jokaisella joukkueella on oikeus ilmoittaa yksi varakoira alokas- tai avoimeen luokkaan ja yksi varakoira voittaja- tai erikoisvoittajaluokkaan. Tuloksiin lasketaan kahden alokas- tai avoimenluokan ja yhden voittaja- tai erikoisvoittajaluokan koirien tulokset. Joukkueeseen kuuluvan koiran omistajan tulee olla edustamansa yhdistyksen jäsen. Ohjaaja saa osallistua joukkuekilpailuun vain yhdellä koiralla." Ilmoitelkaahan tänne listalle halukkuudestanne osallistua 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Salla-Mari Kuusinen
Varma tryffelikuono
Roosa, Riia & Reena
|
 |
« Vastaus #1 : 13.03.08 - klo:18:30 » |
|
Toiselle foorumille aikaisemmin jo vastasinkin. Eli Roosan kanssa VOI-luokkaan olisin edelleen lähdössä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sallis & lagotot Roosa (Foogel Fossi Felice), Riia (Wildfinn Ferraria), Reena (W. Modena) & Bertta (W. Barbera)
|
|
|
Aino Melasniemi
Tosi tryffelinsurfaaja
|
 |
« Vastaus #2 : 02.04.08 - klo:16:01 » |
|
Huhuu. Lisää innokkaita tarvittaisiin  Koska lagottojoukkueen saaminen mukaan näyttää tänä vuonna vähän epävarmalta, olen ilmoittanut olevani käytettävissä Luigin kanssa toisessa joukkueessa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.08 - klo:16:07 kirjoittanut Aino Melasniemi »
|
tallennettu
|
|
|
|
Aino Melasniemi
Tosi tryffelinsurfaaja
|
 |
« Vastaus #3 : 26.04.08 - klo:19:03 » |
|
Kuka voisi ottaa lagottojoukkueen ilmoittautumisen yms hommakseen? Sain tänään varmistuksen että olen Luigin kanssa mukana Oulun seudun KAS:n joukkueessa, joten en voi itse toimia lagottojen yhteyshenkilönä.
Käsittääkseni tällä hetkellä lagottojen joukkueeseen olisivat tulossa Tere&Bella (VOI), Sallis&Roosa (VOI), Terhi&Sera (ALO) ja Tiina&Lyyti (ALO). Jos tämä pitää paikkaansa, mahtuisi joukkueeseen vielä yksi alemman luokan koira (ALO tai AVO) sekä kaksi varakoiraa (toinen alempiin ja toinen ylempiin luokkiin).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Salla-Mari Kuusinen
Varma tryffelikuono
Roosa, Riia & Reena
|
 |
« Vastaus #4 : 26.04.08 - klo:19:39 » |
|
Minä sain jo sen käsityksen, ettei koko lagottojoukkuetta tule ja ehdin sopia muuta menoa tuolle viikonlopulle. Eli minä ja Roosa emme ole lähdössä kisoihin, emmekä näin ollen osallistu tietenkään joukkueeseen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.04.08 - klo:19:42 kirjoittanut Salla-Mari Kuusinen »
|
tallennettu
|
Sallis & lagotot Roosa (Foogel Fossi Felice), Riia (Wildfinn Ferraria), Reena (W. Modena) & Bertta (W. Barbera)
|
|
|
Aino Melasniemi
Tosi tryffelinsurfaaja
|
 |
« Vastaus #5 : 26.04.08 - klo:21:16 » |
|
Anteeksi jos olen ollut epäselvä tms, mutta olen kyllä parhaani mukaan yrittänyt pitää tiedot ajantasalla siitä ketä joukkueeseen on ilmoittautunut enkä ainakaan minä ole missään julistanut etteikö joukkuetta tulisi. Mikäli Bella, Sera ja Lyyti ovat edelleen kaikki tulossa, pystyy silläkin kokoonpanolla jo käsittääkseni osallistumaan. Mutta toki lisääkin mahtuu ja se on jopa toivottavaa  Sen tiedän että ainakin Lyyti olisi edelleen varmuudella tulossa, muiden tilanteesta minulla ei ole täyttä varmuutta.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.04.08 - klo:21:20 kirjoittanut Aino Melasniemi »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tere Jääskeläinen
Tosi tryffelinsurfaaja
|
 |
« Vastaus #6 : 26.04.08 - klo:23:37 » |
|
No olipa ikävä yllätys! Onhan se Oulu täältä katsoen aika kaukana, mutta... No, katsotaan nyt tuleeko meille joukkuetta vai ei. Bella ja minä ollaan kyllä tulossa mukaan, toivottavasti Sera ja Terhikin.
Tämän kuun loppuun asti on mökkivaraus Nallikarissa Oulussa, 4 henkeä, joten jos joku nyt ilmoittaa minulle äkkiä tarvitsevansa majoitusta kyseiseksi viikonlopuksi, niin pidän varauksen voimassa.
Meillä on tosi hyviä lagottoja tokossa. Emmekö ihan oikeasti saa täyttä joukkuetta kasaan? toivossa eläen Tere
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Terhi Heikkinen
Tryffelimetsän vartija
|
 |
« Vastaus #7 : 27.04.08 - klo:10:50 » |
|
Olisi kyllä kiva lähteä, mutta matka on yksin ajavalle tosi pitkä ja kokonaiskustannuksiltaan tosi kallis. Vielä en ole luopunut ajatuksesta, enkä ole myöskään sopinut ko viikonlopulle muuta, että mahdollista silloin olisi lähteä, mutta pitäisi keksiä hyviä ratkaisuja kulkemiseen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ida Danielsson
Varma tryffelikuono
|
 |
« Vastaus #8 : 27.04.08 - klo:19:05 » |
|
Joukkueesta puuttuu nyt siis yksi VOI/EVL-koirakko ja yksi ALO/AVO-koirakko? Me voitaisiin Sennan kanssa tulla MAHDOLLISESTI avoimeen, JOS joukkeen saanti varmistuu 1.5.08 mennessä, mahdotonta varmaankin? Eli vaikka me tultaisiin, niin edelleen tarvittaisiin yksi voittajaluokan (tai evl:n) koirakko. Ongelma meidän osalta on siis se, että meillä on varattuna Portugalinmatka kesäkuun ensimmäiseksi viikoksi, minkä takia en joukkueeseen ole ilmoittautunut. Koirilla ei kuitenkaan vielä toistaiseksi ole hoitajaa, joten yksi vaihtoehto olisi, että jäisin koirien kanssa kotiin muun perheen matkatessa Portugaliin. Meillä ei tosin olisi kyytiä Ouluun, joten vaihtoehtona olisi, että me tultaisiin Ouluun junalla tai jos joku ystävällinen ihminen poimisi meidät matkaseurakseen täältä Tampereelta (matkaan lähtisin siis kahden koiran kanssa). Mutta jos joukkuetta ei tule tai sen saanti on epävarma, niin lähtisin kyllä ihan mielelläni sinne Porugaliin, koirille vain täytyisi hommata ne hoitopaikat siihen mennessä... Ja 1.5 mennessä täytyisi siis tietää, lähdenkö vaiko en. Että tällaista meillä Lueskelin vasta nyt tarkemmin tuon Ainon viestin, eli ilmeisesti yksi voittajaluokan koirakko riittää? Eli toista ei tarvita? Mut joo, me siis mietitään osallistumista.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.04.08 - klo:19:14 kirjoittanut Ida Danielsson »
|
tallennettu
|
-Lagotot Senna & Sumi- (TK1 Wildfinn Aleksiina & Cantharellin Onda Nordica)
|
|
|
Tere Jääskeläinen
Tosi tryffelinsurfaaja
|
 |
« Vastaus #9 : 27.04.08 - klo:22:49 » |
|
Heippa! Sanoisinko, että kyllä SM-kisamatka Ouluun aina yhden Portugalin matkan voittaa... No en sano. Vaikka voisihan sen Oulun reissunkin ottaa iloisena lomamatkana! Ja tämänpäiväisen koetuloksen valossa, lomamatka siitä ainakin meille taitaa tullakin! Hitsipilli, että oli löysä suoritus! On ihan oikeasti mietittävä, mitä MINÄ teen väärin kun koira on ihan pihalla!
Mutta siis mökki on varattu vielä toistaiseksi. t. Tere
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiina Koskela
Alkava kuopankaivaja
|
 |
« Vastaus #10 : 04.05.08 - klo:17:03 » |
|
Tervehdys kaikille! Ilmeisesti emme saa kunnon joukkuetta kasaan tämän vuoden sm-joukkuekisaan. Kunnon joukkueella tarkoitan sitä, että innokkaita osallistujia on liian vähän ja kolmen koiran joukkuetta on aika turha ilmoittaa. Kuitenkin vielä, jos joku nyt vielä innostuu ajatuksesta matkustaa tänne Ouluun kisaamaan, niin ilmoittautukoon hetimiten tänne! Ilmoittautumisaika taisi loppua 9.5., eli vielä on muutama päivä aikaa! Kyydit täällä päässä lupaan huolehtia ja tarjota jokaiselle niitä tarvitseville.
Tiina
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pirkko Riekki
Lupaava kaivuukone
"pikku noitani"
|
 |
« Vastaus #11 : 09.05.08 - klo:18:14 » |
|
Nucca on varakoirana Kiimingin Koiraharrastajien SM-joukkueessa. Nyt ei auta muuta kuin kaiken varalta laittaa avon liikkeet kuntoon...en hakenut joukkuepaikkaa, kun en edes ole treenannut, mutta kun eilen soitettiin ja kysyttiin mahdollista mukaan lähtemistä, niin mikäpäs siinä. Kova urakka kuitenkin edessä ja aikaa vajaa kuukausi. Olen kylläkin luottavaisin mielin, ettei varakoiraa tarvita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pirkko Riekki
Lupaava kaivuukone
"pikku noitani"
|
 |
« Vastaus #12 : 19.05.08 - klo:09:29 » |
|
Tänään selvisi, että Nucca on mukana ihan virallisena koirana Kiimingin Koiraharrastajien SM-tokojoukkueessa. Lisäksi SM-tokojen virallisille kotisivuille on ilmestynyt listaa osallistuvista koiraroduista jne ja siellähän on mukana ALO:ssa myös lagotto, joten lagottoja mukana kaksi, ALO ja AVO http://www.oulunseudunnoutajat.com/smtoko2008/Terkuin Pirkko ja Nucca-Nuupetus
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pirkko Riekki
Lupaava kaivuukone
"pikku noitani"
|
 |
« Vastaus #13 : 28.05.08 - klo:11:54 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Satu Suominen
Tryffelisopan keittäjä
|
 |
« Vastaus #14 : 06.06.08 - klo:20:26 » |
|
Onnea Luigille ja Nucalle sekä tietysti Ainolla ja Pirkolle huomiseen kisaa. Pitäkäähän lagottojen lippu korkealla! T. Satu Ja Ferro
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|