Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19375 viestiä 1599 aihetta- kirjoittanut 610 jäsentä - Uusin jäsen: Heidi Sundholm

20.05.12 - klo:02:40
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Kirjoja verkkokaupasta - Suosittelen!
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kirjoja verkkokaupasta - Suosittelen!  (Luettu 536 kertaa)
Tuija Salminen
Tryffelisopan keittäjä

Pipo ~Cantharellin Regalo di Natale~

« : 07.01.10 - klo:21:02 »

Olen niin täpinöissäni uusista koirakirjahankinnoistani (kirjat odottavat vieressäni korkkaamista), että jaan tiedon mielelläni teidän kanssa. Tilasin Tuire Kaimion Pennun kasvatuskirjan, Pertti Vilanderin koiran korjauskirjan sekä Lagotto Romagnolo - Suomen suisituimmat koirarodut netin kautta. Kaikki nämä kolme kolme kirjaa Adlibris.com -verkkokaupasta hintaan 78 euroa. Vertailuna mm. sama Kaimion kirja Suomalaisesta 46 euroa ja Adlibriksestä 28 euroa + sentit päälle.

Ja sitten vaan muutkin shoppailemaan Hymyilee

tallennettu

Tuija
Jaana Lamppu-Blick
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #1 : 08.01.10 - klo:15:07 »

Olen  myös tilannut Adlibriksestä kirjoja ja ovat tuleet nopeasti ja vaivattomasti. Hinnat erittäin vertailukelpoisia. Minäkin suosittelen lämpimästi:)
tallennettu
Emma Anttonen
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #2 : 08.01.10 - klo:21:17 »

joo, sekä tuo Kaimion kirja että Vilanderin kirja löytyvät kirjahyllystä, hyviä ovat!
tallennettu

Emma & Lucas
veera bilaletdin
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #3 : 21.02.10 - klo:16:26 »

En oo tilannu, mutta oon kattellu..  Hymyilee leveästi
Kuinkas monta sivua siinä lagotto-kirjassa on?
tallennettu
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Kirjoja verkkokaupasta - Suosittelen!
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic