Min en voi lukea tota Marley ja minä kun parkumiselta ei todennäköisesti tule loppua

Nuoruudesta muistan sellaisen kirjan kun
Gavriil Trojepolski: Bim Mustakorva. En muista kirjasta mitään muuta kun että se oli ahdistava ja nopealla googletuksella selvisi sitä se todella taitaa olla, ei sitäkään uusintalukuun

Hyysäsin pikkulikkana tädin labukkaa kuin omaani ja siihen aikaan luin myös
Uma Aaltosen: Colette pieni musta koira, en siitäkään mitään muista mutta haikea sekin taisi olla. (ja nyt kävin googlettamassa ja päädyin Uman blogiin... itkuhan sen lukemisestakin tuli... voih...

)
Noh, enpä taida olla kovin hyvä kirjojen suosittelija kun menee parkumiseksi tämä homma

ja oikeastaan olen tosi huono lukemaan kirjoja mutta tässä nyt muutama mitä voisin suositella, molempia olen aloittanut, kumpaakaan en loppuun päässyt
Cesar Milan ja Melissa Jo Peltier: Koirakuiskaaja"Opi ymmärtämään koiraasi ja korjaamaan sen tavallisimmat käytösongelmat"
ja jatkoa edelliselle on
Cesar Milan ja Melissa Jo Peltier: Laumanjohtaja, "Koirakuiskaajan vinkit"
niin ja aivan ihana pienenpieni "koiramietelause-kirja"
Helen Exley lahjakirja: Rakkaudesta koiriinMeillä ei näy MTV3 Ava-kanava mutta sieltä tuleepi Cesar Milanin oppeja, eli kantsii katsoa jos ko. kanava näkyy.
terkuin Mari the itkijänainen
*raapii päätä ja miettii josko sitä viikonloppuna lukisi Koirakuiskaajan loppuun...*