Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

18496 viestiä 1539 aihetta- kirjoittanut 591 jäsentä - Uusin jäsen: Joanna Granholm

10.02.12 - klo:18:16
LagottofoorumiFoorumin toimintaTiedotteet, ohjeet, kehitysideat ja ongelmatilanteetAihe: Jäsenen etsiminen paikkakunnan perusteella
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Jäsenen etsiminen paikkakunnan perusteella  (Luettu 1518 kertaa)
Marketta Kivimäki
Lupaava kaivuukone

« : 16.11.09 - klo:10:36 »

Hei!

Olen yrittänyt käyttää jäsenlistan suodatushakua paikan perusteella. Ainakaan hauilla "Tampere", "Lahti", "Kuopio" ja "Maaninka" ei löytynyt mitään. Haulla "Helsinki" löytyi kaksi jäsentä. Aloin epäillä tämän haun toimivuutta, kun tiedän joitakin henkilöitä, jotka ovat asuinpaikkansa määrittäneet, mutta järjestelmä ei sitä tunnista.

Misä vika, vai olenko minä ymmärtänyt jotain ihan väärin?

T. Marketta K.

« Viimeksi muokattu: 16.11.09 - klo:13:15 kirjoittanut Terhi Heikkinen » tallennettu

Sissin, Ciron ja Hilma Orvokin yhteinen motto: "Mä teen mitä mua huvittaa, ja mua huvittaa usein ja paljon"
Terhi Heikkinen
Tryffelimetsän vartija

« Vastaus #1 : 16.11.09 - klo:13:47 »

Hei Marketta,

tutkailin asiaa ja totesin, ettei paikkakunnan perusteella tehdyistä jäsenhauista tosiaankaan saa tuloksia. Ne saamasi tulokset haulla "helsinki" ovat todennäköisesti sellaisia, joissa käyttäjien sähköpostiosoitteessa on sana "helsinki" ja sinulla on ollut rasti kohdassa "sähköpostiosoitteista".

Syy on todennäköisesti se, että jäsenten profiileissa näkyvät paikkakunnat eivät näy jäsenlistauksessa, josta "etsi käyttäjistä" tuloksensa hakee. Toisin sanoen tuo hakuehto "paikat" on aivan turha.

Ikävä kyllä asialle ei voi tehdä mitään ainakaan tällä foorumisoftalla.
« Viimeksi muokattu: 16.11.09 - klo:13:52 kirjoittanut Terhi Heikkinen » tallennettu
Tuula Kotiranta
Lupaava kaivuukone

Tara, Leksu & Malla

« Vastaus #2 : 16.11.09 - klo:15:08 »

Kun noita profiileja katselee, niin kovinkaan moni ei ole paikkakuntaa itselleen merkinnyt, miksi?
tallennettu

Jos olit tänäkin aamuna koirasi mielestä maailman mukavin ihminen, älä suotta kysele kenenkään muun mielipidettä.
Marketta Kivimäki
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #3 : 16.11.09 - klo:16:34 »

Sepä se, Tuulikki... Sen vuoksi minäkin noita paikkakuntia etsiskelin, kun olisin näitä meidän seudun lagottojen omistajia vilkaissut, vaikkapa lenkin tai muun mukavan järjestämisen merkeissä...
tallennettu

Sissin, Ciron ja Hilma Orvokin yhteinen motto: "Mä teen mitä mua huvittaa, ja mua huvittaa usein ja paljon"
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiFoorumin toimintaTiedotteet, ohjeet, kehitysideat ja ongelmatilanteetAihe: Jäsenen etsiminen paikkakunnan perusteella
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic