Heipati hei,
Minä sain jotakin "väliaikatietoja", kun meillä kävi koirahieroja muutaman kerran viime vuonna. Hän oli ystäväni ystävä ja muutenkin oli tulossa meille päin käymään, joten järjestyi oikein kotikäynti

Eihän hänellä siis rtg-silmää ollut, mutta liikeradat, jumit ja tämmöiset tuli ainakin katsastettua samalla.
Varmasti seurailen näitä koiruuksia "terveellä maalaisjärjellä" (jos sitä minulle on yhtään suotu

) ja lisäksi haluan käydä joskus koirien kanssa eläinfysioterapeutilla "katsastuksessa". Vähän asian sivuun, mutta yksi eläinfysioterapeutin luento piti tulla pk-seudulla huhtikuussa, mutta harmillista - se on kai peruuntunut.
Lähden siitä olettamasta, että pitkään saatte pojat meidän seurana vilistää - vaikka eihän se asia omissa käsissä aina ole ... Ehkäpä kerran voisi, siellä joskus 6-7 iässä harkita uusiksi rtg-tutkimuksiakin.
Minäkään en pahus (!) hokannut Ronin ollessa "lonkkakuvausiässä", että kyynärpäät olisi olleet syytä myös kuvauttaa ja sen asian kyllä sitten viimeistään hoidan kuntoon parin vuoden sisällä. Ai niin, Ronin silmiäkään ei ole vielä tutkittu, vastahan tuo viisi täytti

. Jos tulee joukkotarkastus pääkaupunkiseudulle - vaikka vuoden sisällä niin pitää mennä. Olisi kiva saada yhdistettyä järkevä paketti, kun rampata yhden asian kanssa!
Hei muuten - jos joku on järjestämässä isommalle porukalle pääkaupunkseudulla joukkis-tarkastusta, niin ainakin mulle saa ilmoittaa

!!