Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19375 viestiä 1599 aihetta- kirjoittanut 610 jäsentä - Uusin jäsen: Heidi Sundholm

20.05.12 - klo:03:50
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Etsintäkuulutus!!
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Etsintäkuulutus!!  (Luettu 1095 kertaa)
Essi Snellman
Alkava kuopankaivaja

« : 21.04.10 - klo:19:11 »

Heeei!

Minä etsin lagotto-poikani sisaruksia. Syntynyt, 23.5.07 Eugenian kennelissä. Pentuja oli seitsemän, missä kuusi muuta ovat??? Järkyttynyt Olisi kiva jos ottaisitte yhteyttä, voisimme vaihtaa kuulumisia ja mahdollisesti joskus vaikka nähdäkin ! (:

Voit kirjoittaa minulle osoitteeseen:
Snessimus@gmail.com

Terkuin Essi & Olli-lagotto .

tallennettu
Marketta Kivimäki
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #1 : 21.04.10 - klo:22:57 »

Hei Essi!

Satun tietämään ja tuntemaan yhden Ollin kaverin, Rölli nimeltään. Välitin viestisi eteenpäin Röllin emännälle. Rölli asuu tällä hetkellä Leppävirralla. Tapaan Röllin nyt tulevana lauantaina  Virnistää

Toivottavasti Rölli ottaa yhteyttä  Virnistää

Terveisin

Marketta ja Ciro
tallennettu

Sissin, Ciron ja Hilma Orvokin yhteinen motto: "Mä teen mitä mua huvittaa, ja mua huvittaa usein ja paljon"
Essi Snellman
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #2 : 22.04.10 - klo:10:07 »

Kiitos paljon Hymyilee ! Se olisi todella mukavaa, jos kertoisit Röllin omistajalle että ottaisi vaikkapa yhteyttä minuun sähköpostilla.
tallennettu
Marketta Kivimäki
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #3 : 22.04.10 - klo:12:13 »

Heips!

Laitoin jo yhteystiedot ystävälleni, ja aion yrittää muistaa  Pyörittää silmiään sanoa asiasta vielä lauantaina! 

T. Marketta
tallennettu

Sissin, Ciron ja Hilma Orvokin yhteinen motto: "Mä teen mitä mua huvittaa, ja mua huvittaa usein ja paljon"
Essi Snellman
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #4 : 22.04.10 - klo:12:46 »

Selvä, kiitos vielä kerran Marketta Iskee silmää !

Tietääkös/tunteekos kukaan muista Ollin sisaruksista mitään? Hymyilee
tallennettu
Essi Snellman
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #5 : 27.04.10 - klo:19:55 »

Hei Marketta!

Näitkös sitten lauantaina Röllin omistajaa? Hymyilee Kysyitkö häneltä, ottaisiko yhteyttä? Hymyilee
tallennettu
Marketta Kivimäki
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #6 : 28.04.10 - klo:07:45 »

Hei Essi!

Näin Röllin omistajaa. Ja kerroin terveiset sekä laitoin ensimmäisen viestisi hänelle sähköpostiin. Jos ei hänestä vähään aikaan kuulu, se johtunee siitä, että hänellä on aika hektistä töissä ja tiukalla antibioottikuurilla. Ja on ihmisenä muutenkin sellainen, että saattaa olla hienoinen kynnys ottaa yhteyttä. Että viestisi ovat menneet perille ja otettu myös ihan positiivisesti vastaan.

T. Marketta ja poppoo
tallennettu

Essi Snellman
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #7 : 28.04.10 - klo:15:54 »

Hyvä, kiitoksia edelleen paljon Marketta (:  !
tallennettu
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Etsintäkuulutus!!
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic