Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19389 viestiä 1600 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

22.05.12 - klo:12:16
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiKirpputoriAihe: Vuokrataan huone Lahdesta (huhtikuussa 2011)
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vuokrataan huone Lahdesta (huhtikuussa 2011)  (Luettu 566 kertaa)
Tiina Saarela
Tosi tryffelinsurfaaja

« : 04.02.11 - klo:19:37 »

Hei, mietin että viitsiikö tätä laittaa lagottofoorumille, mutta kyllähän tähän lagototkin liittyy!

Eli, olen menossa Lahteen huhtikuussa 4.4 - 29.4 välisellä ajalla 2 tai 3 viikoksi (vain viikolla, viikonloppuisin palaan kotiin).
Opiskelen viittomakielentulkiksi ja meillä on opiskelutulkkauksen harjoittelu, joka nyt vie minut Lahteen. En tunne sieltä ketään, enkä välttämättä haluaisi mennä hostelliin. Haluaisin siis vuokrata kalustetun huoneen (sänky ois kiva..).
Lagotto astuu kuvaan siinä, että parivuotias karvaturpa Indy olisi mukavaa ottaa mukaan. Se tulee toimeen muiden koirien kanssa ja on mainio kaveri muutenkin. Koiran mukaan ottaminen olisi se helpoin vaihtoehto, mutta sekin käy, että heivaan koiraan muualle hoitoon (nyyh) ja olen Lahdessa sitten yksinäni.

Löytysikö joku lagottokansalainen Lahdesta, jonka luokse mahtuisi alivuokralainen? Joko minä ja koira, tai sitten vain minä.
Tätä viestiä saa myös välittää eteenpäin, jos kokee tuntevansa jonkun jota voisi kiinnostaa.
Me ollaan Indyn kanssa ihan harmittomia ja hiljaisia  Iskee silmää Indyyn voi tutustua täällä --->http://indy.mehtanen.fi/

Tiina Saarela
tallennettu

Tiina ja Indy (Wildfinn Mondial)
indy.mehtanen.fi
Tiina Saarela
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #1 : 04.02.11 - klo:21:58 »

Niin voisin vielä lisätä tähän, että olen 23-vuotias ja opiskelen Helsingissä Humanistisessa ammattikorkeakoulussa.
Minuun saa yhteyden sähköpostilla: saarela_tii@suomi24.fi
Voi myös laittaa yksityisen viestin tänne lagottofoorumiin, tai vastata tähän ketjuun Hymyilee
tallennettu

Tiina ja Indy (Wildfinn Mondial)
indy.mehtanen.fi
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiKirpputoriAihe: Vuokrataan huone Lahdesta (huhtikuussa 2011)
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic