Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19396 viestiä 1602 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

23.05.12 - klo:00:58
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Scent of a Woman!
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Scent of a Woman!  (Luettu 561 kertaa)
Mari Hiltunen
Tosi tryffelinsurfaaja

« : 01.04.11 - klo:09:42 »

Huaaaaa  Virnistää

Meitsillä on ainakin kevättä munaskuissa! Eilen oltiin lähimetsässä niin otin hatkat, kauheeta karjumista ja vihellystä kuului jostain kaukaa vaimeana äänenä mutta en antanu sen häiritä. Seurasin naisen tuoksua ja viiletin menee ihan täpönä. Nokka riipi lumen pintaa ja hanki petti välillä alta mutta ei haitannu menoa. Vetäsin sellasen omatoimisen lenkin ja hääräsin kuulemma noin 5 min täysin kateissa. Päätin sitten palata Marin ja Banjon luo ja ei tuo emäntä mitään tajua siitä että ei sais läksyttää kun kerran tulin niin kiltisti kuitenkin lopulta... Mellasti vaan jotain "tollasta ei tehdä" ja sanoi jo panikoituvansa että juoksen jonnekin tielle. Pitää mua vissii vähän toopena, en tajuu  Pyörittää silmiään

Tää on mulle vähän uus juttu tämä naisten hajujen perään lähtö, aika kiva kuitenkin mun mielestä. On niinku ihan pakko mennä, kun ei sitä koskaan tiedä mikä rakas sieltä saattais löytyä. Mari sanoo että oon tämän asian suhteen jotenki myöhäisherännäinen, siis tässä keltaisen lumen haistelussa, kyllä mä muut hommat oon tienny jo pitkään. Mulle on kelvannut niin tytöt kun pojatkin ja jotku sellaset joilta on viety ne vehkeet, en tajuu siitä mitään mutta kyllä niitäkin "vehkeettömiäkin" voi pumpsia  Pusu Ja jos ne ei anna niin voin kävellä sellasta kivannäköistä nykimiskävelyä, yleisö yleensä nauraa ja Mari välillä kieltääkin mut musta se on ihan ok, ainakin omaksi iloksi.

On tuo velipoikakin villiintynyt menemään naisen perässä ja kuulemma kuuro siitäkin tulee kun oikein hyvät terveiset on joku ihanuus jättänyt. Mutta se on niin äidin perään että ei nykyisin jätä sitä yksin metsään vaan tsekkailee että tuleeko se mamma siellä perässä vai ei. Se on tietty ehtiny imppaamaan noita ihania hajuja jo monta vuotta enemmän ku meikkis. Oon vähän siitä ottanu mallia kun näen että se on jostain hajusta innoissaan niin työnnän kirsun siihen samaan länttiin.

Tavattiin eilisellä reissulla tuttujakin, yks corgi Kiri, mä rakastan sitä, se on niitä vehkeettömiä tapauksia. Sen emäntä sanoi että näin keväisin niitä juoksuja on sitten tulossa enemmänkin. No nyt Mari sitten pohtii että onko se kevät jotenkin erityistä juoksujen aikaa vai mitä tämä on. Meillä kun ei tyttökoiraa ole ollut, mä kyllä haluisin, ei tarttis sitte juosta niin pitkiä reissuja  Iskee silmää

terkuin
Mambo
tallennettu
Tuulikki Kostylev
Varma tryffelikuono

Roni ja Rico

« Vastaus #1 : 01.04.11 - klo:10:01 »

Meilläkin on kevättä pistooleissa!!  Virnistää!

terkuin
Perkkaan prinssit,

Roni "James Rond"  ja Ricolo-gigolo
tallennettu

Lagom är bäst!
Hanna Salovuori
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #2 : 01.04.11 - klo:10:12 »

Äh, teidän tarvii pojat sanoa teidän Äiskälle, että te haluatte oman naisen laumaan. Sit sitä saa haistella niin paljon kuin tahtoo (ja se antaa), eikä sit tarvii juoksennella muualla. Toki ne muiden hajut on ihan jees silloinkin, mutta sitten ei tarvitse turhaan juoksennella perässä! Mulla on noita kaks, mä tiiän.

Vaan aika kova paikka oli, kun treeneihin tuli sellainen IHANA valkoinenpaimenkoira-tyttö, jolla oli juoksu justiinsa loppunut. Mä tiesin kyllä, ettei sitä saisi nuuskia ainakaan kesken treenin, mutta oli se vaikeaa. Istuin startissakin melkein kaksin kerroin kun se tyttö jäi mun taakse, vaikka Äiskä siitä jotain huomauttikin. Tein sitten pikaisesti sen radan mitä pyydettiin ja palkaksi kävin oma-aloitteisesti hieman suukottelemassa sitä Blondia.  Virnistää

Mio
tallennettu

Miksi sulautua massaan kun voi erottua joukosta?
Marke Myyrä
Tosi tryffelinsurfaaja

Mindi (Kuusihovin Samantha)

« Vastaus #3 : 01.04.11 - klo:17:06 »

Ai, että säkin retkahtamassa valkkariin, vai? Minä olin vasta kahdeksankuinen, kun suvun valkkarinainen sai mun italiaisvereni kuohkumaan. Oli sekin, kun kaksi ihmisämmää vahtasi meitä koko ajan ja aina joku juoksi kirkuen pihalle, kun meitsi lähestyi salarakastaan. Olishan siitä syntynyt vuosisadan rakkaustarina - ja aivan ihania lagottovalkkareita tai valkkarilagottoja. Eipä siitä kauan mennytkään, kun emäntä vei minut lekurille, joka nappasi kulkuset poikkeen. Vihainen Olen minä kyllä kuivaharjoittelua harrastanut senkin jälkeen. Mindi on vähän niin kuin minun oma narttu ja sen selkään minä kamuan, kun kerta silläkin on omat konstinsa, millä se meikäläistä myllyttää. Pyörittää silmiään Tosi kuitenkin on: kevättä on ilmassa! Hymyilee leveästi
Tietää Retu
tallennettu

Dogs have masters; cats have staff. (Rush Limbaugh)
Sirpa Kuronen
Lupaava kaivuukone

Reno ja Pele

« Vastaus #4 : 01.04.11 - klo:18:27 »

Meikäläiselläpä on myös saalistusviettiä Cool ja pupuja (oikeita ja lagotto sellaisia) tuolla meidän (siis mun ihan omassa Virnistää) metsässä majaileekin aikas paljon!
tallennettu

Jarlein Javier "Reno" s. 1.7.2009
Gewitter Lo Lago "Pele" s. 1.7.2011
Leena Numminen
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #5 : 02.04.11 - klo:16:38 »

Meitsiltä kun riistettiin nuo sukukalleudet puoltoista vuotta sitten niin on tuo saalistusvietti kohdistunut lähinnä ruokaan Iskee silmää:

Suolaiseen, makeaan, raakaan, kypsään, happamaan, keitettyyn, paistettuun, säilöttyyn, haudutettuun, soseutettuun, paketoituun, viipaloituun....kaikki käy Hymyilee leveästi!

Tätä kyltymätöntä ahneutta lukuunottamatta on elämäni nykyään oikein leppoisaa ja rentoa, vetäminen hihnassa loppui kuin seinään ja kun luonani asuvalla tyttökaverilla oli juoksujen namupäivät, nuuhkaisin vain takapäätänsä tyyliin "Been´there, done that, ei kiinnosta, ANTAKAA RUOKAA!" Virnistää Virnistää Virnistää

t. Mr Hillo Hiljander, ahmatti
tallennettu
Heidi Lehtinen
Tryffelisopan keittäjä

« Vastaus #6 : 02.04.11 - klo:18:16 »

Aapokin on lähialueen narttujen juoksujen vietävänä Pyörittää silmiään Jopa siinä määrin että Peppikin on alkanut kiinnostaa, haistelee häntä heiluen ja nuolee suupieliä/korvantaustoja jos toinen antaa eikä ärähdä:)
tallennettu

Jarlein Eros "Aapo" 03/2008
Muistoissa Budoar Nina "Peppi" 10/2007-01/2012
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Scent of a Woman!
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic