Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19396 viestiä 1602 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

23.05.12 - klo:01:28
LagottofoorumiLagottoharrastaminen ja -kasvatusAgilityAihe: Koirafysioterapeutti haussa
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Koirafysioterapeutti haussa  (Luettu 717 kertaa)
maija karjalainen
Lupaava kaivuukone

Pupu

« : 01.07.11 - klo:12:58 »

Hei,

Olisiko suositella hyvää fysioterapeuttia agikoiralle Jyväskylän tai Mikkelin lähettyviltä? Suomessa ollessa olisi mukava saada koira tarkistettua, ettei meidän agiongelmat kuitenkin, ell vakuutteluista huolimatta, ole jotain rakenteellista ja kipuperäistä.

Maija
tallennettu
Hanna Salovuori
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #1 : 01.07.11 - klo:14:29 »

Löytyisikö tuolta:
http://www.suomenelainfysioterapeutit.fi/ ?
tallennettu

Miksi sulautua massaan kun voi erottua joukosta?
maija karjalainen
Lupaava kaivuukone

Pupu

« Vastaus #2 : 04.07.11 - klo:00:17 »

Tuolta mä jo tsekkasinkin, mutta se on vaan luettelo ilman enempia mainintoja siitä, onko enemmän kokemusta sporttaajista vai esim. sairauden jälkeisistä tai neurokuntoutuksesta jne. Tsekkailen ne vielä läpi ja varailen sitten jotain  Iskee silmää Kiitos!
tallennettu
Terhi Heikkinen
Tryffelimetsän vartija

« Vastaus #3 : 04.07.11 - klo:10:56 »

Onkos Pupua kuvattu, että nivelperäiset kivut on jo poissuljettu? Ja sitten sellainen juttu, että kannattaisi ehkä harkita myös osteopaattia, Leena Piira nyt tulee ensin mieleen, mutta kyllä niitä kuulemani mukaan muitakin Suomessa on. Itse ehkä kallistuisin siihen suuntaan ensin, jos kyse olisi omasta koirasta, ja jos siitä ei olisi apua, niin seuraava osoite olisi hyvä ja osaava fyssari.  Hymyilee
tallennettu
Jonna Paatelma
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #4 : 04.07.11 - klo:16:50 »

Meille on suositeltu agikoiralle Riina Kellmania, joka kuulemma on itsekin agilityn harrastaja. Hänellä näyttäisi olevan vastaanotto myös Mikkelissä. Itse emme ole Riinalla käyneet, mutta seurakaveri käyttää koiriaan hänen luonaan säännöllisesti.
tallennettu
Sirpa Jääskeläinen
Tryffelisopan keittäjä

Ambra ja Netta

« Vastaus #5 : 05.07.11 - klo:08:57 »

Minä käytän molempia koiria Riinalla ja olen tyytyväinen. Mutta hänellä on kalenteri tosi täynnä yleensä, joten kannattaa varata hyvissä ajoin Iskee silmää
tallennettu
maija karjalainen
Lupaava kaivuukone

Pupu

« Vastaus #6 : 05.07.11 - klo:10:51 »

Kiitos vinkeistä! Sähköpostia laitoin Riinalle sekä Leena Piiralle. Toivottavasti jommankumman aikataulut sopivat omiini. Asun Belgiassa ja täällä on vaikea löytää hyvää fysioterapeuttia. Meillä menee loma-aikataulut hienosti prieorisoiden: suoraan laivasta Vappu Alatalon motivointi ja hyppytsekkaukseen ja mökkiaika suunnitellaan sen perusteella mistä saan fyssarin  Virnistää
tallennettu
Kati Valve
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #7 : 05.07.11 - klo:17:56 »

Jyväskylässä löytyy eläinfysioterapeutti Maarit Jetsu. Olen käynyt Hessun kanssa (lihashuollossa) ja saimme hyvää palvelua.

http://www.elainfysio.fi/
tallennettu

~ Kati, Hessu ja Piitu ~
Julia Åivo
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #8 : 05.07.11 - klo:18:55 »

Mä en ole käyttänyt koiria osteopaatilla, vaan fysioterapeutilla. Kavereiden koirat, jotka on ostoepaatilla käyneet, on kuitenkin saaneet yleensä tuomion että koiralla kylkiluut on vinossa, lantio on vinossa, rintaranka "sijoiltaan" jne. Voisi kuvitella että koirat on ihan sököjä, mutta kyseessä on olleet hienosti liikkuvat ja hyvin agissa pärjäävät koirat. Ja mä en ihan usko noihin kaularanka sijoiltaan-juttuihin, koska silloin koira ei paljon kävelisi.. Varmaan osteopaatin käsittelystä voi koiralle olla apua, ja käynnistä saada ihan hyvääkin informaatiota, mutta tiettyä suodatinta tarvitaan. Itse en ehkä saisi purtua tarpeeksi kieleeni Virnistää

Tarkoitan siis että ei tarvi hirveästi säikähtää, jos osteopaatin mukaan koko koira on sijoiltaan. Silti osteopaatin käsittelystä voi olla hyötyä, sitä en kiellä. Itse kuitenkin käytän koiria mieluumin koirafyssarilla, jolla on myös ihmisfyssarin koulutus ja jonka kanssa puhutaan enemmän samaa kieltä. Turusta suosittelenkin Tanja Kottia Hymyilee
tallennettu

-Julia&Luca
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagottoharrastaminen ja -kasvatusAgilityAihe: Koirafysioterapeutti haussa
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic