Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19396 viestiä 1602 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

23.05.12 - klo:02:42
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: saunoja
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: saunoja  (Luettu 454 kertaa)
jaanabrusin
Alkava kuopankaivaja

« : 10.11.11 - klo:09:56 »

tykkääkö teidän koiranne saunoa!Sakari on ihan hurahtanut saunomiseen se on ollut sitä pennusta saakka ,ja on nyt seitsämän vuotias.Kun ruvetaan riisumaan vaatteita pois Sakari on ensimmäisenä saunan ovella sillä on kiire saunaan,että saa ikkunapaikan jos sakari tulee mieheni jälkeen saunaan se joutuu istumaan keskellä.Kun se istuu lauteilla se on tosi tärkeän näköinen katse suunnattu kiukaaseen päin jos istuu ikkunan vieressä katselee ikkunasta ulos.Yleensä annan saunoa vain vähän aikaa ja käsken odottaa pesuhuoneessa ei meinaa millään saada saunasta ulos joudun aina itse käymään pesuhuoneessa ja kun tulee perässä äkkiä saunaan takaisin ja ovi kiinni.Nyt vanhemmiten olen huomannut ettei pääse enää niin hyvin kiipeämään lauteille joutuu vähän auttamaan ja jopa on jäänyt muutama kerta väliin.
tallennettu
Marika Vasankari
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #1 : 10.11.11 - klo:10:08 »

Meidän Taika on himosaunoja Virnistää se tulee aina suihkuun mennessäki ovelle ottamaan vainua onko sauna päällä. Ja voi sitä surua jos se ei pääse saunaan mukaan,piipitys alkaa viimeistään siinä vaiheessa kun kuulee eteiseen että nyt lyödään löylyä Hymyilee leveästi Nykyään se on niin kohtelias kuitenkin että "kysyy" peskarin ovella saako tulla mukaan, jos antaa luvan se hyppii itse ylälauteelle ja ensin istuu hetken, sitten panee reporankana maate...Nykyään pienoinen ongelma on etten enää tahdo saada sitä sieltä pois...Se vaan makaa ja nauttii Pusu Monet kerrat ehdin itse suihkutella ja yhdesti kävin jopa pukemassa ja taisku vaan saunasi...(yleensä en sitä jätä yksinään ettei satu vanhinkoja)Sitten kun sitä koittaa saada alas ei ole kuulevinaan ja jos koittaa ottaa syliin menee ihan veteläksi lauteita vasten Hymyilee leveästi Toinen koira ei nokkaanssa pistä saunan puolelle...
tallennettu
Satu Suominen
Tryffelisopan keittäjä

« Vastaus #2 : 10.11.11 - klo:11:24 »

Meillä Ferroa ei saunominen kiinosta, mutta mökillä Saga on innokas saunoja:). Uinnin jälkeen se tulee minun viereeni lauteille pesemään itseään. Kotona Saga ei saunasta piitta muuta kuin silloin kun pesen sen.
tallennettu
Terhi Heikkinen
Tryffelimetsän vartija

« Vastaus #3 : 10.11.11 - klo:11:41 »

Sera on saunonut innokkaasti pienestä pitäen. Kun se huomaa meidän olevan menossa saunaan, se tulee pesuhuoneen ovelle häntää heiluttamaan. Joskus sanon sille, että tällä kertaa et pääse mukaan, ja ihme kyllä, se tyytyy kohtaloonsa ja kääntyy pois. Mutta jos se saa luvan tulla saunaan, niin häntä villisti vipattaen se pomppaa ylimmälle lauteelle, käy pitkäkseen mahdollisimman leveästi ja aloittaa tyytyväisen örinän. Sera tuskin osaisi kovassakaan kuumuudessa itse päättää, koska on aika lähteä, joten yleensä komennan sen pois sitten kun kunnon löylyttely alkaa. Luonnollisesti lähteminen on aina kovin vastentahtoista.  Virnistää
tallennettu
katri torni
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #4 : 14.11.11 - klo:14:19 »

Ihanata muillakin saunojia,:) niin on myös meijän poju, aluksi pelkäs vettä ja sitä pientä kuumutta mutta nyt on suurin piirtein ekana saunomassa ja voi sitä kun ei piäse lauteille on uikutus suuri Epävarma...hetken poju viihtyy onneksi vain, ettei käy köpelösti Hymyilee
tallennettu
Tere Jääskeläinen
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #5 : 16.11.11 - klo:20:17 »

Nyt koirat saunoo...
Lagotot löylyssä ihan kuvan kera KOIRAT-lehdessä!
t. Tere
tallennettu
elina aula
Lupaava kaivuukone

Ellu, Pipsa, Renzo ja Ruska

« Vastaus #6 : 18.11.11 - klo:22:46 »

Olipas ihanaiset saunojat lehdessä :-D. Pikku Mimmiki niin teerevänä mummojen keskellä. Meillä saunoo Renzo, sillä on erittäin huonot lonkat ja lämpö on se, minkä on itse keksinyt itsehoidokseen. Tulee saunaan viivana ja istuu ylälauteella valmiina jo ennen ihmisiä. Lämmittelee mielellään myös takan edessä, mitä muut ei tee. Eikä muita kiinnosta tuo sauna ko joskus.
tallennettu
Peter Sippola
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #7 : 19.11.11 - klo:18:21 »

Olipa hieno kuva! Bella-mummon saunominen on tainnut jonkun verran periytyä Virnistää Murulle. Kotona ei ole niinkään innokas saunoja, mutta mökillä tulee usein saunaan. Mökkisaunan ikkunasta kun on kiva katsella pihalle ja ikkunan raolla ollessa tulee sopivan viilentävää ilmaa kuonoon. Makoilee mökkisaunalla ylälauteilla vieressä tyytyväisenä, mutta osaa lähteä myös pois.
tallennettu
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: saunoja
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic