Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19396 viestiä 1602 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

23.05.12 - klo:02:52
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Hoitopaikka tarjolla Jyväskylässä
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Hoitopaikka tarjolla Jyväskylässä  (Luettu 358 kertaa)
Katriina Pikkarainen
Alkava kuopankaivaja

« : 21.11.11 - klo:21:13 »

Moikka!

Nyt kun olen muuttanut opiskelemaan Jyväskylään ja oma hurvelo jäi vanhempieni luokse Kuhmoon, lievittäisin kikkarapää ikävää mielelläni hoitamalla koiria täällä Jyväskylässä.

Serppa on niin tottunut maalaiselämään etten tohdi tuoda sitä tänne kaupunkiin, eikä oman koiran hetkikään ole aivan vielä sillä mieli halajaa jossain vaiheessa ulkomaille, ehkä opiskelemaan. En halua luopua kaverista niin pitkäksi aikaa vaan odotella siihen asti kun minulla on haukulle aikaa niin paljon kuin se ansaitsee.

Kokemusta Lagotoista on kolmen oman koiruuden verran, sekä runsaasti muiden haukkujen hoitokokemusta. Dog Sitter -kurssinkin olen suorittanut.

Ota yhetyttä niin jutellaan lisää!

Hymyilee

(En löytänyt täältä äkkiseltään muuta hoitopaikkaketjua, jos tämä on ihan ylimääräinen niin voi poistaa, tai tähän saa toki muutkin kirjoitella)
tallennettu

Lagotot:
Punatassun Carpino Nero, tuttavallisemmin Zero eli Serppa.

Muistoissa Punatassun Ama ja Punatassun Dado Dorado, Taavi.
Marke Myyrä
Tosi tryffelinsurfaaja

Mindi (Kuusihovin Samantha)

« Vastaus #1 : 22.11.11 - klo:11:07 »

Kiva, kun ilmoittauduit, Katriina! Hymyilee Koskaan ei tiedä, milloin hoitopaikka tulee tarpeeseen, kun lähipiirillä on omat ohjelmansa, jotka eivät pyöri meidän koiramme ympärillä... Missä päin JKL:ää asustelet? Voit vastata yksärillä, jos et halua julkisesti asuinaluettasi kuuluttaa Iskee silmää.
tallennettu

Dogs have masters; cats have staff. (Rush Limbaugh)
Katriina Pikkarainen
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #2 : 22.11.11 - klo:16:29 »

Ei tässä keskusta-asumisessa onneksi ole kovin paljoa luurankoja kaapissa, niin voin sen tähänkin laitella jos jollakin toisellakin tulee mieleen kysyä  Hymyilee

Asustelen siis tässä keskustassa ystäväni kanssa kolmiossa. (Koirat ovat aina minun vastuullani, mutta rapsutusta haukut saavat yleensä kahden voimin Virnistää) Onneksi Jyväskylä on sen verran pieni paikka, että tästä pääsee ihan näppärästi lenkkeilemäänkin moneen suuntaan.

Tänne saa tulla kylään ja tutustumaan ennen hoidon tarvettakin!!   Hymyilee
tallennettu

Lagotot:
Punatassun Carpino Nero, tuttavallisemmin Zero eli Serppa.

Muistoissa Punatassun Ama ja Punatassun Dado Dorado, Taavi.
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Hoitopaikka tarjolla Jyväskylässä
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic