Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19396 viestiä 1602 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

23.05.12 - klo:03:03
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiLagoton luonne ja käyttäytyminenAihe: Ihmisen kakka ja sen ihanuus...
Sivuja: « 1 2   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ihmisen kakka ja sen ihanuus...  (Luettu 3864 kertaa)
Heli Herna
Tryffelisopan keittäjä

« Vastaus #15 : 06.05.08 - klo:15:30 »

Anteeksi Mari että nauraa hekotan ääneen Mambon vapputouhuille. Sinullahan se varsinainen hakukoira on! Hakee ihmistä - omalla tavallaan.

Enpä taida ihan lähipäivinä pistäytyä teitä tapaamassa vaikka sellainen ajatus on joskus päässä käynytkin. Täytyy varmaan tyytyä tähän kirjoitteluun sekä korkeintaan soitteluun.

Terv. Heli, Toto ja Miina

tallennettu
Sirpa Lahtela
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #16 : 06.05.08 - klo:19:18 »

Edesmennyt rotikkamme pääsi kakkahimoistaan kun sai pepsodent-hammaspesun kyseisen aterian jälkeen. Sen koommin ei kakkaa suuhunsa laittanut..
En tiedä oliko oikein fiksu teko, mutta tulos oli haluttu. Hymyilee
tallennettu
Terhi Heikkinen
Tryffelimetsän vartija

« Vastaus #17 : 06.05.08 - klo:21:10 »

Muistutuksena: Xylitol voi olla koiralle myrkkyä, koska se aiheuttaa veren sokeripitoisuuden nopean laskun ja pahimmassa tapauksessa koiran kuoleman. Joten ihmisen hammastahnoja pitää välttää ja käyttää aina vain koirille tarkoitettua. 
tallennettu
Sirpa Lahtela
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #18 : 07.05.08 - klo:10:23 »

Eipä tullut tuo xylitolin vaarallisuus siinä tilanteessa mieleen (tokkopa olin asiasta silloin tietoinenkaan, tapahtui 12v sitten), kun koiran huulista pursuaa paksua p*****.
Onneksi ei käynyt kuinkaan.. Hymyilee
tallennettu
Marke Myyrä
Tosi tryffelinsurfaaja

Mindi (Kuusihovin Samantha)

« Vastaus #19 : 07.05.08 - klo:11:28 »

Virnistää Naurattaa tuo koiran suun pesu! Muistuu mieleen, kun aikoinaan pesin oman pojan suun mäntysuovalla - vastoin kaikkia kasvatusoppaita! Tulos oli mieluinen ja joskus tarkoitus pyhittää keinot. Itse olen kaivanut sontaa koiran nielusta omat kädet ranteita myöten siinä itsessään (kintaathan eivät ole mukana silloin kun niitä tarvitsisi!), mutta kun olin päättänyt, että tuota herkkua et syö - eikä syönyt, ainakaan kaikkea!  Vihainen Nykyään emme ole ihmiskakkaan törmänneet, koirankakoille Retu tuhahtaa, mutta kissankakka maistuu kyllä. Nam!
tallennettu

Dogs have masters; cats have staff. (Rush Limbaugh)
Julia Wahlroos
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #20 : 09.05.08 - klo:20:57 »

Mari ohoi, meillä aivan sama ongelma, joten olis kiva tietää onko maitohappobakteeri auttanut teillä? Fata vainuaa kaikki paskat luonnosta, kerrankin se meni jonkun villisian vasta luotuihin jätöksiin pyörimään jonka jälkeen söi läjän. Kun yritin juosta sitä kohti huutaen se lähti tyytyväisenä karkuun ja jossain vaiheessa eksytti mut niin että kun palasin niin se oli taas syömässä, sitä itseään...
 Sit oli kans yks erikiva kerta, kun olin kaverin kanssa oikasemassa metsän halki ihmisten ilmoille. Kävipäs taas kakka tuuri. Fata palaa metsästä ihan töhnässä, siinä ihmisen... En viitsinyt pilata hienoa nahkapantaamme, joten jouduin kiepauttamaan remmin kuristustyylille vatsan ympäri.. Siitä sitten selloon vaan, katseet kääntyivät puoleemme. Yksi järjestyksen valvojakin tuli mulle valittaan kun Fata haisi laittoman tujulta Hymyilee leveästi Siinä vaiheessa ei naurattanut kun oli kaupat just menossa kii ja mun saatava sieltä yksi tuote joka oli varattuna vaan sen illan... Ei ollu hauskaa ei... Nyt se jo naurattaa mutta sillon ei.
En oo nykyään enää pysyny edes laskuissa mukana, varmaan mennään jo toisella tuhannella, Fatan kakka löydöksissä...
tallennettu

Tärkeintä ei ole voitto vaan murskavoitto, hienot palkinnot tai hyvät selitykset Iskee silmää
Johanna Heiskanen
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #21 : 09.05.08 - klo:21:59 »

Mari,
kuka yrjösi, sinä vai koirat?  Pyörittää silmiään
tallennettu
Sivuja: « 1 2   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiLagoton luonne ja käyttäytyminenAihe: Ihmisen kakka ja sen ihanuus...
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic