Me tokoiltiin tänään piirimestaruuksissa, mitään huipputulosta ei saatu, mutta hyvä fiilis säilyi koko kokeen ajan ja muutenkin oon varsin tyytyväinen Sennan tämän päiväiseen suoritukseen (varsinkin kun edelliset kisat meni niin surkeesti!). Senna oli siis koko kehässäolo ajan todella reipas ja motivoitunut, eikä siitä lagottomestaruuksissa haahuilleesta lagotosta ollut enää tietoakaan! Sen kertovat pisteet, jotka ansaitsimme mielestäni varsin tiukka linjaiselta tuomarilta (Riitta Räsänen).
Ykköstulosta ei kuitenkaan saatu, jäätiin siitä vaivaisen kolmen pisteen päähän. Kyllä, se harmittaa ja kovasti! Syynä kakkostulokseen tällä kertaa luoksetulosta saatu nolla. Senna ei taaskaan tehnyt elettäkään pysähtyäkseen (vaikka ollaan treenattu ja treenattu! Vinkkejä kaivataan kovasti!), joten annoin tulla läpi, saatashan me siitä kuiteskin vitonen ja siten 15 pistettä. Tuomarin mukaan Senna oli kuitenkin tehnyt sivulle tulossa pienen pompun (itse en sitä huomannut), ja siitä kuulemma täytyi vähentää pisteitä, ja kun vitosesta seuraavaksi huonoin on nolla, niin sen me sitten saimme. Tuomari vielä itsekin myönsi, että sen linja on tiukka. Ärsyttävää, sillä itse en ole koskaan huomannut, että Senna tekisi sivulletulossa mitään väärä, eikä mulle ole kukaan KOSKAAN huomauttanut siitä

. Ja oon melko varma, että kukatahansa muu tuomari olisi antanut meille sen vitosen... Joo, oon katkera ja pahoittelen tätä valituksen tulvaa

Mutta tässäpä ne meidän pisteet:
Paikallamakuu: 10
Seuraaminen: 8 (näkyi yli neljän tunnin odottelusta seurannut väsymys)
Liikkeestä maahanmeno: 9½
Luoksetulo: 0
Liikkeestä seisominen: 9 (seuraaminen huonohkoa, itse seisominen ok)
Nouto: 9½ (tuomarin mukaan hieman hidas palautus, mun mielestä ihan ok)
Kaukokäskyt: 9 (kaksoiskäsky toiseen istumaan nousuun, kun viereisessä kehässä möykkäsi joku koira ja Senna kiinnitti hetkellisesti huomionsa siihen)
Hyppy: 10

Kokonaisvaikutus: 8
--> AVO2, 157 p.
Eli jos me oltaisiin saatu luoksetulosta se vitonen, niin oltaisiin saatu ihan reilu ykköstulos. Muuten ei varmaan niin harmittaisikaan, mutta kun se ykkönen oli NIIN lähellä! Pääasia kuitenkin oli se, että Senna teki liikkeet hyvin ja täysillä, sen työskentely oli mahtavaa!