Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19405 viestiä 1603 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

23.05.12 - klo:17:35
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Näyttelyt?
Sivuja: « 1 2   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Näyttelyt?  (Luettu 1366 kertaa)
Maija Mattila
Varma tryffelikuono

Pojat ;)

« Vastaus #15 : 03.07.08 - klo:12:32 »

Minulla on nyt viides koira ja ensimmäinen rotukoira, ennen olin täysin vannoutunut sekarotuisten ystävä Iskee silmää. Vanhemmiten kuitenkin alkoi puhdasrotuiset koirat kiinnostamaan, tytär vonkusi lagottoa ja sitten ihan vahingossa kasvattaja sai yllytettyä pentunäyttelyyn. Tarkoitus oli kerran käydä kun näyttelythän oli mielestäni aika kahjoa toimintaa, en voinut ymmärtää sitä aiemmin koska kokemusta ei ollut. Koiran (siis toisen koska kotona oli jo yksi)hankintaa mietittiin pari vuotta lähinnä siksi että halusin jotain sen kanssa harrastaa, nyt kaikki aktiivisuus näyttää pyörivän koiran kanssa milloin missäkin harrastuksessa. Ilokseni olen onnistunut löytämään itselleni sopivan rodun ja olen tutustunut täysin uusiin harrastuksiin, lagotto näyttää olevan innokas lähes mihin tahansa. Rauhallinen koirani on alkanut "melskaamaan" auton takana kun jotain kivaa on tiedossa sen mielestä, se on hyvä merkki itselle mistä koira oikeasti pitää Hymyilee leveästi
tallennettu

Maija, Niilo (Wildfinn Fabrizio), Roope (Wildfinn Mugello) ja Kössi
Sivuja: « 1 2   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Näyttelyt?
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic