Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19405 viestiä 1603 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

23.05.12 - klo:17:40
LagottofoorumiLagottoharrastaminen ja -kasvatusAgilityAihe: Agirotu
Sivuja: « 1 2 3 4 5 »   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Agirotu  (Luettu 5777 kertaa)
Ida Danielsson
Varma tryffelikuono

« Vastaus #15 : 19.04.10 - klo:20:36 »

Täältä löytyisi yksi medilagotto Hymyilee. Tosin kesäpäivät ovat samana viikonloppuna ja saatetaan olla siellä tuolloin, mutta katsotaan...
tallennettu

-Lagotot Senna & Sumi-
(TK1 Wildfinn Aleksiina & Cantharellin Onda Nordica)
Hanna Salovuori
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #16 : 01.06.10 - klo:07:40 »

Onkos meillä joukkuetta Agirotuun tänä vuonna...?
tallennettu

Miksi sulautua massaan kun voi erottua joukosta?
Aino Melasniemi
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #17 : 04.06.10 - klo:10:37 »

Kukaan ei oo tainnut ilmoittautua vapaaehtoiseksi joukkuetta kasaamaan?

Omasta puolestani voin vastata, että meillä taitaa Luigin kanssa jäädä väliin. Otetaan samana viikonloppuna kolme starttia Varkaudessa.
tallennettu
Oona Häikiö
Alkava kuopankaivaja

Hilda

« Vastaus #18 : 13.11.10 - klo:22:59 »

Kuinkas 2011 Agirotu Lappeenrannassa? Kulmilla ollaan sillon, koiran kanssa tai ilman. Onko lagottojoukkuetta mahdollisesti tulossa.
Ja kyllä, olen yli puoli vuotta etuajassa taas  Virnistää
tallennettu
Ida Danielsson
Varma tryffelikuono

« Vastaus #19 : 18.11.10 - klo:13:43 »

Ensi kesän suunnitelmat ovat tietysti vielä täysin avoinna, mutta kyllä mulla ja Sumilla olisi kiinnostusta osallistua agirotuun mikäli medijoukkue saataisiin kasattua Hymyilee.
tallennettu

-Lagotot Senna & Sumi-
Oona Häikiö
Alkava kuopankaivaja

Hilda

« Vastaus #20 : 18.11.10 - klo:22:34 »

Mää oon varmaan koko kesän Lappeenrannassa noin muutenki, niin ajattelin vaan että miksi ei Hymyilee Hildahan nyt varmennettiin maksiksi (joka muuten ärsyttää kun puolesta sentistä kiinni)...
tallennettu
Ida Danielsson
Varma tryffelikuono

« Vastaus #21 : 19.03.11 - klo:22:35 »

Kesään on vielä aikaa, mutta koska oma kiinnostus Agirotuun osallistumisesta heräsi ja koska kesän menemisiä olisi kiva suunnitella hyvissä ajoin, niin ajattelin nostella tätä ketjua. Eli löytyisikö agilitaavien lagottojen joukosta alustavasti Agirotuun kiinnostuneita osallistujia? Agirotuhan järjestetään tänävuonna Lappeenrannassa 8.-10.7, tarkkoja tietoja ei ole vielä julkaistu, mutta eiköhän nekin pian nettiin ilmesty.

Itseäni siis kiinnostaisi kovasti osallistua agirotuun ja olisi hienoa jos lagotoista saataisiin sinne joukue kasattua! Medijoukkeen kasaan saaminen voi olla haaste (kiinnostuneita meidän lisäksi?), mutta luulisi ainakin että makseista saisi melko helposti joukkueen kasaan, vai miten on?

Joukkuekisassa on siis kaksi luokkaa, kilpailevat (joukkeessa väh. kaksi virallisiin kilpailuihin osallistunutta koiraa) ja ei-kilpailleet (joukkueessa saa olla yksi kilpaillut) eli myös niillä, jotka eivät ole vielä virallisissa kilpailuissa käyneet olisi mahdollisuus osallistua Hymyilee.
tallennettu

-Lagotot Senna & Sumi-
Oona Häikiö
Alkava kuopankaivaja

Hilda

« Vastaus #22 : 21.03.11 - klo:22:02 »

Minäkin tahtoisin suunnitella jo ! Ja todellakin jos minuaa ja Hildaa maksijoukkueeseen huolitaan niin oltaisiin tulossa mukaan. Mehän kisataan ykkösissä, sekä agirataa että hyppäriä, ja minulle on ihan sama oltaisiinko kisaavien radalla vai ei-kisaavissa lainakoirakkona Hymyilee
tallennettu
Johanna Lammi
Tryffelisopan keittäjä

Vito & Consta

« Vastaus #23 : 03.04.11 - klo:19:04 »

Täältä olis 2 maksia tulossa agirotuun, Consta ja Takku Hymyilee
Jos Hilda tulee maksien joukkueeseen, niin tarvittais vielä pari koiraa et saadaan ainakin se yksi varakoira.
Ja voi olla möllikoira, kunhan vaan esteet osaa Virnistää

Voin hoitaa ilmottautumisen.

Tässä linkki agirotuun http://www.lau.fi/agirotu-2011
tallennettu

Johanna sekä koiruudet Vito & Consta
Julia Åivo
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #24 : 03.04.11 - klo:20:07 »

Kuinka monta koiraa joukkueessa onkaan? Jos saan vkl vapaaksi töistä niin voitaisiin Lucan kanssa varmaan kerran elämässä osallistua mekin.
tallennettu

-Julia&Luca
Johanna Lammi
Tryffelisopan keittäjä

Vito & Consta

« Vastaus #25 : 03.04.11 - klo:20:15 »

Joukkueeseen kuuluu 4 koiraa ja ainakin yksi varakoira.
tallennettu

Johanna sekä koiruudet Vito & Consta
Julia Åivo
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #26 : 03.04.11 - klo:20:51 »

Ok. Jos me päästään joukkueeseen niin voisin Lucan kanssa tullakin, ja onhan siellä sitten muitakin startteja mistä valita. Hyvällä tuurilla saadaan vielä kaksi joukkuetta kasaan Cool
tallennettu

-Julia&Luca
Ida Danielsson
Varma tryffelikuono

« Vastaus #27 : 04.04.11 - klo:15:20 »

Olen yrittänyt medijoukkuetta alustavasti kasata ja pari kiinnostunutta on jo löytynyt, mutta edelleen jos joku omistaa kisaavan/lähes kisavalmiin medikokoisen lagoton ja olisi kiinnostunut osallistumaan Agirodun joukkuekisaan, niin saapi ilmoitella!

Johannalle sanoinkin eilen, että mikäli maksijoukkue kaipaa varakoiraa niin Sennan voi mun puolesta ilmoittaa, mutta sillä varauksella että se ei ole pariin vuoteen hypännyt kuin mediesteitä ja on muutenkin ollut nyt treenitauolla/lopettelemassa agilityn treenausta. Uskoisin kuitenkin, että saisin sen tarvittaessa kisakuntoon myös maksiesteille.

Me ollaan näillä näkymin lähdössä Sumin (+ ehkä Sennan) kanssa Agirotuun la-su, koska suunnitelmiin tuli pieni muutos ja olenkin itse perjantain Turussa. Mutta onneksi lauantaina näyttäisi olevan vielä pari starttia ykkösille + sunnuntaina mahdollinen joukkuekilpailu Hymyilee.
tallennettu

-Lagotot Senna & Sumi-
Suvi Hiltunen
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #28 : 05.04.11 - klo:18:58 »

Me oltais voitu Caran kanssa tulla medien ei-kisaavaan joukkueeseen. En mä kyllä edes tiedä onko tuo otus medi vai maksi  Pyörittää silmiään kun ei oo koskaan mitattu mut medi-esteillä ollaan treenattu ja yksissä mölli-kisoissa käyty medeissä. Kepit on meidän kompastuskivi, mutta oishan tässä hyvin vielä aikaa yrittää saada ne edes jonkinlaiseen vaiheeseen niin voisin melkein ilmoittautua medeihin.  Näyttää kieltä
tallennettu
Oona Häikiö
Alkava kuopankaivaja

Hilda

« Vastaus #29 : 08.04.11 - klo:13:41 »

Nonii, siinähän olis maksijoukkue jo melkein kasassa ! Minä sain nyt työkuviot käsiini ja tyhjäksi tuon viikonlopun, niin Hilda on mukana sikäli kun joukkuetta tulee ! Hymyilee
tallennettu
Sivuja: « 1 2 3 4 5 »   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagottoharrastaminen ja -kasvatusAgilityAihe: Agirotu
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic