Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19408 viestiä 1603 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

24.05.12 - klo:00:53
LagottofoorumiLagottoharrastaminen ja -kasvatusMuut harrastukset, tulokset ja koulutusAihe: Tottisseminaarit
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tottisseminaarit  (Luettu 418 kertaa)
Heli Herna
Tryffelisopan keittäjä

« : 01.02.09 - klo:21:53 »

Heips

Olin tänään HEPeKon kustantamana Porvossa koulutusohjaajille tarkoitetussa tottisseminaarissa, jonka piti Outi Hermiö. Kyse oli siis pk-tottiksesta ja kouluttaja erinomaisen menestynyt mm. suojelussa.

Noiden asioiden ei kannata antaa pelästyttää itseään, vaan jos teille tarjoutuu tilaisuus osallistua vaikkapa Outin tai jonkun muun taiturin seminaariin, menkää ihmeessä vaikka ette pk-lajeja harrastaisikaan vaan esimerkiksi tokoa. Aivan mahtavaa oppia ja esimerkillisistä ihmisten ja koirien käsittelyä koko seminaarin ajan. Ja olihan siellä lagottoväkeäkin ainakin Satu S, joten olisiko jotain hyvää tiedossa muullekin lagottokansalle?

Heli ja Toto sekä siskonsa Miina

tallennettu
Satu Suominen
Tryffelisopan keittäjä

« Vastaus #1 : 02.02.09 - klo:10:29 »

Hei!
Viikonloppu oli todella täynnä koira asiaa sillä lauantaina olin kasvattajapäivillä kuuntelemassa Pertti Vilanderia ja sunnuntaina tottis Seminaarissa olin Lagotto Klubin edustajana. Kannatti ehdottomastai olla kuuntelemassa. Vaikki itse painotun enemmän TOKO:n puoleelle, niin paljon uutta hyödyllistä tuli opittua. Juttu päivästä tulee varmaan seuraavaan lehteen, sillä sain luvan käyttää palveluskoira-lehteen tulevaa juttua.

Ehdottomasti suosittelen käyttämään hyväksi tilaisuutta kuunnelle pk-puolen tottis juttuja, mikäli tilausuu tarjoutuu, vaikka itse olisi enemmän painottanut TOKOon ja päin vastoin.

T. Satu ja Ferro (joka heti joutuu koekaniiniksi uusien vinkkien testauksessa)
« Viimeksi muokattu: 02.02.09 - klo:13:23 kirjoittanut Satu Suominen » tallennettu
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagottoharrastaminen ja -kasvatusMuut harrastukset, tulokset ja koulutusAihe: Tottisseminaarit
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic