Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19408 viestiä 1603 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

24.05.12 - klo:01:43
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiLagoton luonne ja käyttäytyminenAihe: Trimmauspöydällä palkkaaminen
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Trimmauspöydällä palkkaaminen  (Luettu 755 kertaa)
Tarja Vihanti
Tryffelisopan keittäjä

« : 04.06.09 - klo:20:03 »

Tänään meidän Bella nauratti ja vähän säikäyttikin minut. Järkyttynyt Olin luvannut trimmata työkaverini koiran. Meillä on alakerrassa trimmauspöytä ja Bella jäi eteiseen jossa on turvaportti alakertaan.
Sain trimmattavan koiran pöydälle, kun yläkerrasta kuului klonks ja silmänurkasta näin, että jotain vilahti ohitse. Korkea pomppu ja Bella siinä istui trimmauspöydällä toisen koiran vieressä ja katsoi minua hellyttävästi silmiin...tässähän on paikka missä saa herkkuja ja nyt melkeinpä vieraan koiran suuhun...EHDINPÄS! Virnistää
Olen jo aiemmin huomannut, että tällä koiralla on älliä, eikä turvaportin aukaisu ollut kummonen juttu! Pyörittää silmiään
tallennettu
Marke Myyrä
Tosi tryffelinsurfaaja

Mindi (Kuusihovin Samantha)

« Vastaus #1 : 04.06.09 - klo:22:16 »

Hymyilee leveästi Kylläpä Bella-tytöstäkin lähtöjä löytyy, kun lie nameja luvassa! Sinulla, Tarja, on yksi ongelma vähempänä, kun koira viihtyy trimmipöydällä.
tallennettu

Dogs have masters; cats have staff. (Rush Limbaugh)
Jutta Kallio
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #2 : 05.06.09 - klo:09:13 »

Minä trimmasin koiraa kerran mökin pihalla, pihapöydällä. Meilläkin pöydällä on totuttu saamaan paljon namia, joten ihan mielellään pöydälle tullaan vaikka siinä sitten jotain epämiellyttäviä asioita suoritettaisiinkin. No kun olin koiran trimmannut annoin namit ja nostin koiran alas. Jätin koirat pihalle ja lähdin muihin hommiin eli katsastamaan rapumertoja. Hetken päästä kun katselin järvellä soudellessa mökin suuntaan huomasin, että siellähän se hauva istui TAAS pöydällä, odottava katse silmissään. On ne ovelia...
tallennettu
Johanna Heiskanen
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #3 : 09.06.09 - klo:21:21 »

Juupa,
mikään ei ole koiralle yhtä hyvä trimmaus-tapa-koulu kuin se, että toiset kyttää siinä vierellä pöydälle pääsyä!!!

Viime kesäpäivillä trimmasin tosi monta koiraa ja ajoin omiani siitä koko ajan pois... kun sessio oli ohi, sanoin vieressä kyttäävälle Ässälle, että "saa tulla" ja siihen se pomppasi, pöydälle. Tehtiinkin sitten yleisön toivomuksesta, vähän erikoisempi, kyy-looki, lyhytkarvaiselle neidille... Eli sellanen siksakki selkään, se säilyi siinä tosi pitkään ja sai ansaitsemaansa huomiota, kyllä. Sillä karvalla voi myös leikkiä, kun perusasiat on hoidettu..! Pyörittää silmiään

Namia ei meillä paljon tarvita, kun on niin hienoa päästä siihen pöydälle! Toki viimeistään session päätyttyä aina saa palkan, jotain tooooosi hyvää!

t. saksikäsi johanna
tallennettu
Julia Åivo
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #4 : 10.06.09 - klo:17:52 »

OT, mutta tuli tuosta salamakuviosta mieleen, onko teillä kuvia erikoisemmista trimmeistä? Tai hyviä ideoita? Lucalle tehtiin viimeksi ajellessa salamakuviot reisiin, mutta niistä en muistanut kuvaa napata. Seuraavien näyttelyiden jälkeen varmaan vedetään koneella, ja olisi kiva vähäksi aikaa tehdä joku hauskempi look... Virnistää
tallennettu

-Julia&Luca
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiLagoton luonne ja käyttäytyminenAihe: Trimmauspöydällä palkkaaminen
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic