Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19408 viestiä 1603 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

24.05.12 - klo:01:52
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiTerveys, hoito ja ruokintaAihe: Lonkkavaivat
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lonkkavaivat  (Luettu 847 kertaa)
Tarja Vihanti
Tryffelisopan keittäjä

« : 09.06.09 - klo:11:07 »

Taas näitä elämän sattumuksia, joita en malta olla jakamatta.

Olen ollut huolissani koirieni lonkista, koska teemme todella pitkiä patikkamatkoja ja treenaamme agilityä jne...
Toisen koiran lonkat kuvautin juuri, eikä hassumpi tulos B/B.
Toisen vuoro on sitten syksyllä. Olen yrittänyt perehtyä asiaan ennen koirien ottoa ja tietysti myös myöhemmin. Katsonut, että käveleekö nuo koirat vähän hassusti, ettei vaan olisi lonkissa jotain jne...
No nytpä oma vasen jalkani on alkanut vaivaamaan niin, että olen joutunut ravaamaan tuon tuosta fysioterapeutilla.
Lonkkamalja mataloitunut ja lieviä nivelrikkomuutoksia ja polvessa myös lievää kulumaa.
Ihmettelipä fysioterapeutti, että miten olin asiasta niin hyvin perillä. Sanoin, että enhän mä muuten, mutta nuo koirien lonkat on kiinnostanut! Virnistää
Minkäköhän kirjaimen mä saisin?...isäntä veikkas C/B! Iskee silmää
tallennettu
Riitta Häyrynen
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #1 : 09.06.09 - klo:11:12 »

Voi kurja Tarja Surullinen  Mä sanoisin kyllä tulokseksi D/B  koska lievää nivelrikkoakin jo esiintyy, vain hieman matalalla lonkkamaljallahan se olisi se C Iskee silmää
tallennettu

Lagotto EI ole koira - lagotto on lagotto

Chi trova un lagotto… trova un tesoro!

Punatassun pesue
www.lagotto.fi
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiTerveys, hoito ja ruokintaAihe: Lonkkavaivat
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic