Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19408 viestiä 1603 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

24.05.12 - klo:02:41
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiTerveys, hoito ja ruokintaAihe: Ruskea koirapunkki eli afrikkalainen punkki
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ruskea koirapunkki eli afrikkalainen punkki  (Luettu 979 kertaa)
Jenni Kolari
Vieras
« : 12.09.09 - klo:17:11 »

Hei konkarit ja kasvattajat!

Osaisiko joku kertoa mitä koiralle pitäisi antaa suojaksi ruskeaa koirapunkkia vastaan?

Olen kuullut hyvin ristitiitaisia tietoja noiden myrkkyjen toimimisesta kyseiseen loiseen. Osa väittää ettei nuo "perinteiset" (Frontline, Scalibor ym) estäisi ruskean koirapunkin tartuntaa?? Olen yrittänyt jo googlettaa asiaa, eikä paikalliset klinikat eikä apteekit osaa auttaa asiassa.

Oon huolissani (valmistautumassa siis) Bratislavan matkaan enkä kestä ajatusta noista ökkömönkiäisistä. Olen aika huolissani niistä sen vuoksi, että bokseri- porukassa oli joitakin vuosia sitten surullisen vakava tapaus näiden kanssa. Ja silloin ne tulivat nimenomaan Keski-Euroopan tuliaisina.

Olisin superkiitollinen kaikesta avusta!

-Jenni
tallennettu
Jenni Kolari
Vieras
« Vastaus #1 : 15.09.09 - klo:15:48 »

Huhuu!!

Eikä kenelläkään enemmän näyttelyreissuja ulkomaille tehneellä ole mitään apuja / neuvoja?? Kaikista oltaisiin superkiitollisia!  Virnistää

-Jenni
tallennettu
Johanna Heiskanen
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #2 : 15.09.09 - klo:15:55 »

Moikka ja terkut Romaniasta,
meille kyllä neuvottiin Frontline ötökkälääkkeeksi. Ihan normipunkkeja oli paljon, Hertalta otin 2 mahanahkasta irti. Me oltiinkin kyllä kahdeksan tunnin työpäiviä metsissä ja vuorilla, että ei ihme, jos joku hyppää kyytiin myrkyistä huolimatta.

terkuin väsyneet ja onnelliset
tallennettu
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiTerveys, hoito ja ruokintaAihe: Ruskea koirapunkki eli afrikkalainen punkki
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic