Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19408 viestiä 1603 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

24.05.12 - klo:08:53
LagottofoorumiLagottoharrastaminen ja -kasvatusMuut harrastukset, tulokset ja koulutusAihe: MH-toimihenkilöt
Sivuja: « 1 2 3   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: MH-toimihenkilöt  (Luettu 3627 kertaa)
Aino Melasniemi
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #30 : 18.01.11 - klo:15:28 »

Oottekos te muut päässeet jo tositoimiin? Tuntuu MH-kuvaukset olevan niin täynnä, että edes toimihenkilöksi pääseminen on kiven alla. Toukokuussa olisi täällä Jyväskylässä kuvaus ja sinne yritän päästä toimihenkilöksi, mutta ei ole vielä varmaa mahdunko.

Mitenköhän muuten C-toimihenkilö todistaa sen, että on toiminut 20 koiran kuvauksessa ennen B-kurssille menoa? Lähteekö kuvauksista suoraan joku tieto Kennelliittoon kuka on tehnyt mitäkin tai saako kuvauksesta jonkun "todistuksen"? C-toimihenkilökortissa lukee muistaakseni vaan päiväys ja paikka, mutta koiramäärästä ei puhuta mitään.
tallennettu
Terhi Heikkinen
Tryffelimetsän vartija

« Vastaus #31 : 18.01.11 - klo:19:57 »

Olin Kuopiossa toimihenkilkönä viime kesänä. Toimihenkilökortissani on tosiaan vain paikka, aika ja kuvaajan  allekirjoitus. Kysyin silloin kuvaajalta, että pitääkö koiramäärä jotenkin laittaa mukaan, niin ei kuulemma tarvinnut.

Olisiko se sitten niin, että kuvaajan allekirjoitusta ei saa, ellei ole ollut 20 koiran (tai ainakin melkein) kuvauksessa toimihenkilönä? Tuskinpa kuvaajat ehtivät pitää kirjaa, kuka teki ja kenenkin koiran kohdalla ja mitä.  Tuskinpa alkuun edes nimiämme tiesivät.. Hymyilee leveästi
tallennettu
Aino Melasniemi
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #32 : 18.01.11 - klo:22:11 »

Onpa erikoista että Kennelliitolla on tuo 20 koiran vaatimus, jos sitä ei kerta oikeasti kontrolloida mitenkään. Pitäähän se kuvaajan allekirjoitus jokatapauksessa saada, jos on esim. vain toisen päivän kuvauksessa niin eihän siitä kerry kuin 10 koiraa. Ja pitäähän sen olla mahdollista, että tuon 20 kerää täyteen niin, että se on täynnä vasta useamman kuvauksen jälkeen.

Joko sulla Terhi on tuo 20 täynnä?
tallennettu
Terhi Heikkinen
Tryffelimetsän vartija

« Vastaus #33 : 18.01.11 - klo:22:56 »

Joo, tai siis todellisuudessa mulla on kai vain 19 täynnä, kun oma koira oli toisena päivänä kuvattavana ja olin itse narun päässä. Mutta ei sitä yhden vajausta otettu mitenkään huomioon.. Tätä voisi kyllä joku viitseliäs kysäistä SKL:stä?
tallennettu
Aino Melasniemi
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #34 : 19.01.11 - klo:13:31 »

Kerropa mullekin jos jaksat Terhi kysyä Iskee silmää Päivi Heinohan tuohon kaiketi osaisi vastata.

Luulisi että jos kerta asiaa ei kontrolloida oikeasti mitenkään, niin tuskin sulla Terhi yhdestä koirasta asia kiinni jää. Toki sitten voi aina miettiä, että jos ei oikeasti vaadita kahtakymmentä, niin mikä sitten on "oikea" minimi. Ehkäpä tämä asia on kiinni vain ihmisten rehellisyydestä, kerta koiramäärää ei tosiaan korttiin merkata.

Mulla on tuon Jyväskylän kuvauksen suhteen vähän sama tilanne. Oon ilmoittanut sinne kaksi omaa koiraa varasijalle ja nyt jännään että mahtuuko ne mukaan, pääsenkö itse töihin vai tapahtuuko kumpaakaan.

Onko sulla Terhi jo B-kurssi kiikarissa?
tallennettu
Terhi Heikkinen
Tryffelimetsän vartija

« Vastaus #35 : 19.01.11 - klo:15:16 »

Rehellisesti sanottuna mulla ei ole mitään hinkua B-kurssille, harkitsin jo syksyllä menemistä mutta jätin sitten tietoisesti käymättä. Kuitenkin C-henkilöitä tarvitaan kuvauksissa määrällisesti enemmän, ja lagotoissa taitaa olla ennestään ainakin yksi B-henkilö (Saija)? Mä viihdyn hyvin töissä vaikken etäleikkijänä tai haamuna olisikaan. Että mun kohdalla se on yksi ja sama, riittääkö 19 koiraa vai ei. Kesäkuussa saanen siihen määrään joka tapauksessa 20 koriaa lisää. Hymyilee
tallennettu
Minna Porkola
Tryffelisopan keittäjä

« Vastaus #36 : 19.01.11 - klo:20:49 »

Minä olen toinen B-kurssin käynyt mutten ole vielä kertaakaan päässyt mukaan tositoimiin.
tallennettu
Senja Mäkinen
Varma tryffelikuono

« Vastaus #37 : 19.01.11 - klo:23:12 »

Näköjään olisi C-tason koulutusta tarjolla Helsingissä ja Joensuussa tässä keväällä:

http://www.kennelliitto.fi/FI/toiminta/kokeet/MHluonnekuvaus/mh_luonnekuvaus.htm
tallennettu

Senja & Foogel lagotot
Aino Melasniemi
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #38 : 09.05.11 - klo:18:54 »

Olin viime viikonloppuna Jyväskylän MH-kuvauksessa töissä toisena päivänä C-toimihenkilönä. Näköjään on kovasti vaihtelua sen suhteen mitä toimitsijakorttiin merkataan. Aiemminhan Terhi jo täällä kertoikin että koiramäärää ei merkattu hänen korttiinsa. Mulle taas merkattiin, eli kortissa lukee nyt että olen toiminut 10 koiran kuvauksessa C-toimihenkilönä. Juttelin kuvauksessa yhden toisen C-toimihenkilön kanssa ja hänelle oli aiemmalta viikonlopulta merkattu koiramäärän lisäksi eriteltynä vielä se, että mitä kaikkia C-toimihenkilön tehtäviä hän oli hoitanut.

Noh, eipä tuolla varmaan sen suurempaa merkitystä kuitenkaan suuntaan tai toiseen ole, jokainen varmasti itse muistaa kuinka monen koiran kuvauksessa on ollut ja mitä on tehnyt, luki sitä kortissa tai ei  Hymyilee
tallennettu
Sivuja: « 1 2 3   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagottoharrastaminen ja -kasvatusMuut harrastukset, tulokset ja koulutusAihe: MH-toimihenkilöt
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic