Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19408 viestiä 1603 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

24.05.12 - klo:09:17
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Paavo etsii kotia
Sivuja: 1   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Paavo etsii kotia  (Luettu 1406 kertaa)
Jenna Lindström
Alkava kuopankaivaja

« : 13.11.09 - klo:13:40 »

2,5 -vuotias leikattu lagotto uros etsii uutta kotia. Joudumme luopumaan Paavosta, sillä jatkuvat yhteenotot toisen uroksemme kanssa stressaavat niin Paavoa itseään kuin koko muuta perhettä.

Paavo on hyvin leikkisä nuori koira, mutta sen itsevarmuus on kokenut kovan kolauksen jatkuvien tappeluiden takia. Etsimmekin kotia, joka on valmis panostamaan siihen, että poika saa itsevarmuutensa takaisin. Pelokkuus näkyy muun muassa toisinaan toisille koirille rähjäämisenä sekä joidenkin asioiden pelkäämisenä (kuten kerrostalon rappukäytävät). Siksi Paavolle etsitään osaavaa koiratonta kotia joko omakoti- tai rivitalosta.

Paavo on hyvinkin nokkela ja oppii asioita nopeasti, myös niitä huonoja... Välillä tuntuu, että se todella naruttaa koko isäntäväkeä.  Iskee silmää

Paavon kanssa on harrastettu sekä agilityn alkeita että tokoa. Kotona Paavo tykkää kovasti harjoitella temppuja. Se rakastaa vinkupalloja ja metsässä juoksemista. Lisäksi tykkää kovasti leikkiä muiden koirien kanssa, mutta asumaan toisten koirien kanssa siitä ei ole.

Paavo on pienikokoinen (n.13kg, säkä 45cm)perusterve, sen luusto, silmät ja sydän on virallisesti tutkittu ja näyttelyissä sen luonnetta ei ole moitittu.

Paavo on hyvin hellyydenkipeä otus, jolle on tärkeää saada olla oman perheen kanssa kaikessa mukana.

Haikein mielin etsimme nyt Paavolle sitä lopullista hyvää kotia.

Lisätietoja saa nro. 0452320269

tallennettu
Jenna Lindström
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #1 : 19.11.09 - klo:12:43 »

Paavo pikkuinen on saanut hyvä ja mahtavan kodin.  Hymyilee leveästi
tallennettu
Johanna Heiskanen
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #2 : 19.11.09 - klo:14:14 »

Onnea Paavolle uuteen kotiin!!! Hymyilee
tallennettu
Tiina Saarela
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #3 : 19.11.09 - klo:15:35 »

Hienoa että hyvä koti löytyi Hymyilee Kaikkea hyvää Paavolle!
tallennettu

Tiina ja Indy (Wildfinn Mondial)
indy.mehtanen.fi
Marketta Kivimäki
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #4 : 19.11.09 - klo:15:58 »

Hyvä hyvä!  Hymyilee leveästi Onnea Paavolle uuteen elämään uudessa kodissa!

Kiva aina kuulla onnellisista lopuista!  Virnistää
tallennettu

Sissin, Ciron ja Hilma Orvokin yhteinen motto: "Mä teen mitä mua huvittaa, ja mua huvittaa usein ja paljon"
Merja Sinisiipi
Alkava kuopankaivaja

"Äiti rakastaa Rölliä ja Rölli rakastaa äitiä."

« Vastaus #5 : 19.11.09 - klo:23:37 »

Onnea Paavolle uuteen kotiin.

Toivottelee Rölli; joka on myös etsimässä uutta kotia
tallennettu
Marketta Kivimäki
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #6 : 20.11.09 - klo:09:19 »

Rohkeutta, Rölli! Kyllä se hyvä koti löytyy! Mullekin löytyi!

T. Ciro  Hymyilee leveästi
tallennettu

Sissin, Ciron ja Hilma Orvokin yhteinen motto: "Mä teen mitä mua huvittaa, ja mua huvittaa usein ja paljon"
Jenna Lindström
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #7 : 24.11.09 - klo:12:10 »

Kiitos kaikille! Olen ollut Paavoa melkein päivittäin katsomassa kun uusi omistaja (miehen työkaveri) ei halua Paavoa vielä yksin jättää. Haluaa opettaa yksinolon ajan kanssa kunnolla.. ihan mahtavaa kun näkee, että uusi koti on valmis panostamaan kunnolla niin, että kaikki menee hyvin. Paavolla on nyt oma pieni pihakin, eikä rappukäytävään tarvitse enää mennä jos ei halua! Hymyilee leveästi Muutenkin Paavo on ihanan rento jo nyt uudessa kodissaan ja mahtavaa, että tosiaan ollaan edelleen läheisissä väleissä, ihan kuin ei olisi Paavosta luopunutkaan, mutta rauha on palannut maahan. Arttu tosin on taantunut ihan pennuksi  Virnistää luultavasti silläkin oli aika rankkaa loppuajan.

Tsemppiä Röllille! kyllä se uusi koti ajan kanssa löytyy, eikä luopumisen tuskaan auta kuin aika ja suuri määrä kyyneleitä. mutta kyllä se siitä.
tallennettu
Sivuja: 1   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Paavo etsii kotia
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic