Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

19408 viestiä 1603 aihetta- kirjoittanut 611 jäsentä - Uusin jäsen: Saila Snellman

24.05.12 - klo:09:30
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Lagotto mediassa
Sivuja: 1 2 3 4 5 »   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lagotto mediassa  (Luettu 7360 kertaa)
Marke Myyrä
Tosi tryffelinsurfaaja

Mindi (Kuusihovin Samantha)

« : 01.12.09 - klo:15:59 »

Aloitin uuden ketjun yleistävämmällä otsikolla. Aikaisemmin löytyi "lagotto tv:ssa" ja "lagotto Iltasanomissa", mutta kun minä haluan tuulettaa Röllille, joka pääsi Keskisuomalaisen sivulle! Katsokaa vaikka: Keskisuomalainen maanantaina 30.11. sivu 16! Melkein koko sivun juttu komeine kuvineen Astasta ja Röllistä. Upeaa! Jutussa saavat myönteistä huomiota myös Nipsu ja Peppi. Sillä lailla!  Hymyilee

Tähän ketjuun mahtuisivatkin sitten kaikki mahdolliset jutut radiossa, telkassa tai missä tahansa lehdessä ainutlaatuisista karvaturjakkeistamme!
tallennettu

Dogs have masters; cats have staff. (Rush Limbaugh)
Jenni Kolari
Vieras
« Vastaus #1 : 01.12.09 - klo:16:21 »

Rölli oli jo aiemmin myös paikallislehdessä Laukaassa yhtä isolla jutulla! Virnistää Se juttu taisi olla hieman laadukkaammin tekaistu... Tuossa uudessa kun Bratislavakin on muuttanut Puolan maalle...  Virnistää  Virnistää
tallennettu
Marketta Kivimäki
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #2 : 01.12.09 - klo:17:28 »

Hertta, Ässä ja Ciro olivat päässeet Savon Sanomiin syyskuun alussa  Virnistää tryffelin "metsästyksestä", kenties 7.9., tarkkaa päivää en muista, lehtileike on tällä hetkellä maailmalla menossa.  Virnistää
« Viimeksi muokattu: 03.12.09 - klo:10:01 kirjoittanut Marketta Kivimäki » tallennettu

Sissin, Ciron ja Hilma Orvokin yhteinen motto: "Mä teen mitä mua huvittaa, ja mua huvittaa usein ja paljon"
Kaisa Karppinen
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #3 : 01.12.09 - klo:22:08 »

Viime viikolla (taisi olla viikonloppu?) oli sanomalehti Kalevassa juttua koiratapaamisista. Mukana jutussa oli myös pari lagottoa, en muista nyt nimiä. Lagotot oli päässy myös kuvaan mukaan. Ikävä kyllä jutussa oli roduksi kirjoitettu lagottA romagnolo Järkyttynyt ja vielä useaan kertaan! vähän tarkkuutta olisin jutun kirjoittajalta toivonut. Meinasin pistää palautetta asiasta mutta se sitten jäi.. Hymyilee
tallennettu

Kaisa ja Taavi
Hannele Törmänen
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #4 : 02.12.09 - klo:22:48 »

Lagotto kuvassa oli Ellan ja Figaron poika Eldorado eli "Turo" 7kk.  Juttu käsitteli ystävällisten koirien tapaamisia koirapuistossa.
tallennettu
Piia Lehmonen
Tryffelisopan keittäjä

« Vastaus #5 : 03.12.09 - klo:15:46 »

Röllistä oli koko sivun juttu Keskisuomalaisessa isoine kuvineen. Röllin siskostakin Punatassun Giditta Farniesta oli myöskin koko aukeaman juttu Italian Cani-lehdessä
(koirat-lehti)lisäksi Giudista oli juttu SuKokan Kasvattaja -lehdessä 3/09.

Ja olihan Rölli ja Asta pässeet Marcon ja Blackin kanssa viimeisimpään Koiranmme-lehteen.

Trimmausterkuin Piia
tallennettu

"Qui me amat, amat et canem meum"
Pia Siimes
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #6 : 03.12.09 - klo:22:20 »

Onko teillä valmiita linkkejä noihin juttuihin...
tallennettu
Marketta Kivimäki
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #7 : 04.12.09 - klo:10:49 »

Piialle;

Savon Sanomien juttua ei ole nettiarkistossa.  Vihainen
tallennettu

Sissin, Ciron ja Hilma Orvokin yhteinen motto: "Mä teen mitä mua huvittaa, ja mua huvittaa usein ja paljon"
Senja Mäkinen
Varma tryffelikuono

« Vastaus #8 : 04.12.09 - klo:14:36 »

Kauppalehden Optiossa, muistaakseni kesäkuun 2009 numerossa oli juttu tryffeleistä ja mukana oli kuva  Camilla Bäsckmanin lagotto Gleska Sweep Spotista "Java" joka on Gotlantilainen tryffelilagotto.  Virnistää ("Java" nähtiin viime viikonloppuna Turun näyttelyssä ja sillä oli alkuvuodesta pennut meidän Quasimodon kanssa).
tallennettu

Senja & Foogel lagotot
Tere Jääskeläinen
Tosi tryffelinsurfaaja

« Vastaus #9 : 04.12.09 - klo:18:28 »

Lagotto on aikamoinen medialemmikki! Joidenkin mainostenkin kuvissa on esiintynyt lagotto. Televisiossakin on lagotto esiintynyt, samoin radiossa montakin kertaa. Eri lehdissä ympäri Suomea on ollut lagotoista juttua milloin tryffelinetsinnän ominaisuudessa, milloin muiden harrastusten tai rodun esittelynä.
Näistä on klubilla lehtileikkeitäkin tallessa. Hauskoja juttuja meidän kaikkien selailtavaksi esim. vuosikokouksessa. Joten lähettäkää lehtileikkeitä klubin sihteerille. Saadaan kaikki kansioon.

t. Tere
tallennettu
Henni Laitala
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #10 : 10.02.10 - klo:10:57 »

Meidänki pallero on ollut jonkin verran esillä radiossa voicella, lähinnä ilkeyksistään =) Ja sillä on oma facebook -profiilikin (!) Ihana koira Särö on, vaikka jaksaakin aina yllättää...
tallennettu
Jutta Kallio
Lupaava kaivuukone

« Vastaus #11 : 10.02.10 - klo:13:22 »

Nyt on pakko kirjoittaa edelliseen liittyen. Olen voicea kuunnellessa välillä kuullut tarinoita Särö-koirasta, siis juurikin näistä omistajia koettelevista tempauksista. En ole kuitenkaan tiennyt minkä rotuinen koira on kyseessä.

Muutama päivä sitten sain tekstiviestin ystävältäni "voicella puhutaan semmosista teidän koirista (siis lagotoista!) ja sen nimi on Särö!" Senjälkeen olen vain ihmetellyt kuinka en tajunnut tätä aiemmin. Tarinathan ovat olleet kuin suoraan omasta elämästäni Iskee silmää Hyvin lagottomaista touhua siis!

T: Jutta ja terroristilagotto-Etta (5kk)

tallennettu
Sanni Heikkinen
Alkava kuopankaivaja

Fotodogin Baby Eraldo -Pekko-

« Vastaus #12 : 10.03.10 - klo:18:32 »

Taas uusi lagotto bongaus! Koti-Kajaanin "Riki" osiossa sheltti Riki kertoilee elämästään. Keskiviikon 10.3.10 jutussa Riki oli tavannut ystävänsä Saanan ja Ruskan (lagottoja). Jos oikein kuvasta katsoin Hymyilee Harmikseni jutussa ei mainittu karvakavereiden rotua, mutta uskon että en ole erehtynyt. Toivottavasti linkki toimii Hymyilee

http://www.koti-kajaani.fi/verkkolehti/2010/03/10/koti-kajaani.pdf

(jos linkki ei vie oikealle sivulle, juttu sijaitsee 9. sivulla oikeassa alalaidassa)
« Viimeksi muokattu: 10.03.10 - klo:18:41 kirjoittanut Sanni Heikkinen » tallennettu

-Sanni&Pekko-
Elisa Korhonen
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #13 : 11.03.10 - klo:05:06 »

Rosso pääsi Kouvolan Sanomiin viime kesänä! Täytyy yrittää skannata kuvat tänne  Virnistää
tallennettu
Kaisa Karppinen
Alkava kuopankaivaja

« Vastaus #14 : 08.04.10 - klo:19:00 »

Liv-kanavan ohjelmassa Arvostele mun illallinen oli tänään "tryffelikoira Bambina". Kaiveli tryffeleitä isäntänsä illallselle Hymyilee leveästi suloinen ilmestys!

Tuo jakso on varmaan näkyvissä Ruutu.fi netti-tv:ssä..
tallennettu

Kaisa ja Taavi
Sivuja: 1 2 3 4 5 »   Siirry ylös
Tulostusversio
LagottofoorumiLagotto romagnoloista yleisestiYleinen keskusteluAihe: Lagotto mediassa
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic